Impreza w Parku Krugera

Wycieczka do Parku Krugera

Dzień 1 Rezerwat Kwa Madwala

Mapa trasy wycieczki do Krugera

Wyruszamy z tętniącego życiem Johannesburga w kierunku rozległej sawanny Parku Narodowego Krugera - królestwa "Wielkiej Piątki". W godzinach popołudniowych wjeżdżamy do Rezerwatu Kwa Madwala w południowej części Parku Krugera. Po osiedleniu się wyruszamy na wieczorne safari zakończone lokalnymi tańcami z tradycyjną kolacją.

lunch, obiadokolacja

±440 km ± 8 do 10h

Activity Package: wieczorne safari

Dzień 2 Park Narodowy Krugera

Dzisiejszy dzień zaczynamy pieszym spacerem po afrykańskim buszu. Po śniadaniu wyjazd na safari po Parku Krugera. Wykorzystujemy doskonałą widoczność z podwyższenia naszej busociężarówki do robienia udanych zdjęć. Po drodze mamy oczy szeroko otwarte na otaczającą nas przyrodę. Nasza busociężarówka daje nam widok z wyższej perspektywy, umożliwiający zobaczyć zwierzęta ukrywające się w bujnej roślinności.

Rezerwat Kwa Madwala Reserve do Parku Krugera ok. 150 km/h

Opcjonalnie: nocne safari z pracownikami parku

śniadanie, obiadokolacja

Activity Package: piesze safari

Dzień 3: Park Narodowy Krugera

Dzisiaj przesiadamy się na otwarte pojazdy 4X4, jedziemy na kolejne safari w Narodowym Parku Krugera. Daje to fantastyczne możliwości do robienia zdjęć, mamy oczy otwarte na słonie, lwy, lamparty, czarne nosorożce i bawoły nazywane mianem "Wielkiej Piątki Afryki", a także wielu mniejszych gatunków zwierząt i ptaków.

Wyżywienie: śniadanie, obiadokolacja

Activity Package: całodzienne safari samochodem 4X4

Dzień 4 Trasa Panoramiczna - Johannesburg

Dzisiaj opuszczamy Park Narodowy Krugera, po drodze do Johannesburga podróżujemy spektakularną Trasą Panoramiczną. Zatrzymujemy się przy kolejnych punktach widokowych i podziwiamy najlepsze co Góry Smocze mają do zaoferowania. Będziemy wyglądać z Bożego Okna, zobaczymy Three Rondavels, Bourkes Luck Potholes. Nasza wycieczka kończy się w chwili przyjazdu do Johannesburga. Większość grup spędza ten ostatni wieczór razem w lokalnej restauracji.

Dodatkowe atrakcje: piesze safari z tropicielami z PN Krugera, kolacja w lokalnej restauracji.

Wyżywienie: śniadanie, lunch

±600 km ± 8 do 10h

O wycieczce do Parku Krugera 2012

Cena (wersja tańsza)

450 USD

Cena (wersja droższa)

470 € - Twin 560 € - Single

Activity Package (ok. 75 €)

• Wieczorne safari 15 €
  • Piesze safari 14 €
  • Safari pojazdem 4X4 45 €

Noclegi

Kemping - (wersja tańsza)

Bungallows - (wersja droższa)

Transport

Terminy wycieczek

Wycieczka odbywa się 2 razy w tygodniu, proszę pytać o daty

Dodatkowe informacje

Wycieczka rozpoczyna się o godzinie 6.45 w Johannesburgu, dlatego uczestnicy powinni stawić się w Johannesburgu co najmniej jeden dzień przed wycieczką.

Kwa Madwala

Kwa Madwala, znaczy "skaliste miejsce", jest to niezależny rezerwat przyrody o powierzchni 4 000 ha na południe od potężnego Parku Narodowego Krugera. Stosunkowo młody rezerwat, powstały 10 lat temu, ale dobrze zarządzany ekosystem wspomaga lwy, słonie, nosorożce, lamparty i wiele innych gatunków, jak również bogactwo żyjących tu ptaków. Nacisk położony jest nie tylko na gatunki wielkich zwierząt, ale także na małe i trudne do zobaczenia. Ze względu na mały obszar, turyści mogą zbliżyć się do większości gatunków tutaj żyjących. Kwa Madwala zainicjował również projekt ochrony lampartów. Przez zapewnienie bezpiecznej przystani dla lampartów, ich pogłowie zaczęło się zwiększać.

Lampart widziany w czasie nocnego safari Białe nosorożce Nosorożec w Krugerze Obiad w Krugerze Oczko wodne z hipopotamami Safari w Parku Krugera